Reafynd

Nu har sommar reorna börjat. Går man en sväng på stan så ser man skyltar överallt om olika reor. Den rea som lockade mig var den när min favorit lampaffär annonserade att de hade 30 %. Jag åkte dit på lunchen och det första jag såg när jag kom in på affären var min önske golvlampa Generalen i vitt från ByRydens. Det fanns en kvar så jag slog till och köpte den. Men jag var sugen på en annan lampa också.



Generalen är stor och kräver sin plats och som den står nu är det lite för trångt. Så jag och maken har bestämt oss för att flytta ut den gamla kaminen till uterummet när den är klar. Då får lampan mer plats och vi kan elda i kaminen när vi vill använda uterummet när det är lite kallare. Det blir lite mer jobb med att installera kaminen i uterummet men det tror jag vi kommer att tycka att det är värt kalla dagar vi kan sitta och njuta i uterummet till en sprakande brasa. Det var allt från mig ikväll nu är det full fart mot helgen. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Linn

Snyggt!

Trevlig helg i det underbara vädret!

2009-06-26 @ 07:36:32
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: YEENN

snygg lampa. du har tur med reorna

2009-06-29 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0