Generalen

Jag har inte haft min nya golvlampa en vecka när jag får syn på en annan golvlampa som jag också bra gärna skulle vilja ha. Det är lampan Generalen från By Rydéns som finns både som golvlampa och bordslampa och jag skulle vilja ha en av varje sort i vit. Så här ser golvlampan ut.


Bild från By Rydéns

Den finns också i svart. Jag undrar bara var jag ska ställa dom och hur jag ska framföra min önskan till maken om vårat behov av en till lampa i vardagsrummet. Tills dess får jag lägga denna lampa till min önskelista.

Annars har veckan bestått i skolavslutning för sonen. Vi gick på Scandic och åt lunch efter avslutningen i kyrkan vilket fick oss alla proppmätta. De har så god lunchbuffé med sallader, soppa och två olika varmrätter samt ett efterättsbord med kakor att välja bland.

Jag har även fått en vänskapskaka att ta hand om. Kakan kallas Herman och ska ha daglig omvårdnad vilket oftas är omrörning efter 10 dagar ska den delas i 5 delar. En del ska man göra en kaka av (lite olika tillbehör ska tillsättas innan) meddan de andra 4 delarna delas ut till vänner. Jag är nu på dag fyra och har just matat Herman med mjöl, socker och mjölk så han har vuxit ordentligt. Det luktar mycket jäst om Herman och han bubblar på bra där under bakduken. Så nästa vecka ska min Herman få bli en kaka. Ha en bra kväll nu väntar en filmkväll.

Kommentarer
Postat av: Linn

Riktigt snygg lampa, Mio har en liknade modell, http://mio.se/Sortiment/Belysning/Golvlampor/Pierna/?p=1 den finna även som bordslmapa som jag har på min önskelista X2 för jag vill ha dem som sänglampor!

Trevlig helg!

2009-06-12 @ 08:34:11
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0