Lådor

Igår var jag och jobbade några timmar medan det regnade. Vädret gjorde att man inte var så sugen att hålla på med något utomhus. Men som tur var ringde min pappa och talade om att dom var hemma nu så jag kunde åka dit och hämta det dom hade köpt på IKEA som jag hade beställt med dom. Så på aftonen blev det att montera de två lådorna som saknade i vårat dressingroom. Så nu är det klart så här blev det.



Gubben har börjat att lägga in golvet i vårat uterum. Det fattas att lägga ca en tredjedel eftersom fixet tog slut så det blir att åka iväg och inhandla två säckar till idag. Men så här såg det ut i morse så vi får se om det blir resten idag.



Jag får återkomma med bilder när hela golvet är klart. Det är ett Kinesisk stengolv som tål att läggas både inne och ute. Så det ska klara av att det inte är värme i uterummet året runt. Det var allt från mig denna morgonen. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vart beställde du den garderoben? Och om man ska beställa åker man dit till ikea och säger att man vill ha en sån.. eller måste man ha ett möte inbokat innan man kommer dit?

2011-09-24 @ 10:39:09
URL: http://isso.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0