Effektiv dag

Idag känns det som om energin i kroppen har kommit åter. Jag vet inte om det är det att jag börjar vara ikapp på jobben efter ledigheten eller om det är helgens ryggläge som har gjort det. Började som smått igår att försöka måla en byrå men kunde bara ta bort handtagen eftersom jag hade en kelsjuk gubbe som hela tiden var på mig. Ni som tro att det är maken jag talar om så måste jag meddela att ni har fel. Rätt svar är våran kattgubbe så det var bara att ägna sig åt han istället. Men idag har byrån fått första lagret  med färg. 

Jag har även fått svar idag på ett stort frågetecken vi hade gällande en viss persons önskelista till jul.  Det gällde en film som heter Over 4 1/20 hours of nakedness. Det lät som om det var en P-film på namnet vilket inte skulle vara så troligt. Vi frågade olika personer om de visste vad det var för film men ingen kunde svara, vi googlade men hittade ingen film. Men så idag kom svaret när jag var på Hemmakväll det är sammlingsboxen på Den nakna pistolen filmerna. Så nu vet vi och personen som önskade sig den har fått boxen.  

Nu får jag hoppas att resten av veckan känns som idag när allt går så lätt och man känner sig effektiv.  


Kommentarer
Postat av: stora systeryster

bra att du är frisk. ingen annan vart smittad heller. Han blev nog nöjd när han fick boxen,kan tänka mig att det är humor som han gillar, men det lät onekligen som en porrfilm. Snygg blomster uppsättning har du gjort den själv? Här går vi och fundrerar på att köpa en sommarstugetomt, det är lite frestande att titta på stug och friggebodsritningar men jag vet ju vilket jobb ni har haft och vi hör ju inte riktigt till dom händigas skara, och man faller ju mest för de som inte är nyckelfärdiga.

2009-01-28 @ 18:16:58
Postat av: Anneli

Svar till Stora systeryster: Gubben kom just hem (jobbar eftermiddag) och mår inte riktigt så bra i magen. Han var inte sugen på mat för vi hade just ätit här hemma. Så risken är att fler kan trilla dit.

Låter spännande med stugtomt måste höra mer om var senare. Ett tips gå in på villaportalen.se och under fliken fritidshus där har du en hel rad av olika tillverkare av fritidshus. Sedan kan man kolla var och en och se olika typer av stugor med bilder och planritningar. Hittar du något speciellt du fastnar för skriv ut och gör en anteckning på det. Man får en bra uppfattning om vad man vill ha när man har sett olika allternativ. De är både nyckelfärdig och de som man måste göra eget arbete på. Vi hörs

2009-01-28 @ 19:32:02
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Nilla

Skönt att du är frisk nu, hoppas att gubben klarar sig från sjukan. Våran lilleman hade nog bara ätit något som inte var bra för 4timmar senare åt han och var hur glad som helst. jätte fina blommor syrran. kramiz/ lilla systeryster

2009-01-28 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0