Stickning pågång

Nu har jag köpt garn och ska börja sticka lurviga kuddfodral. Det blev inte i grönt som jag hade tänkt eftersom jag inte har lyckats hitta den färgen fast jag har provat tre olika Ica affärer. Vilken färg det blev visar jag när dom är klara. Men däremot har jag hittat dessa ljuslycktor i grönt.



Ett verkligen nödvändigt köp eftersom jag som har så få lycktor (ironi). Nu väntar en tv-kväll med stickning det riktigt kryper i fingrarna att få sätta igång för det var ett tag sen jag stickade. Ha nu en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilka söta ljuslyktor! Mysigt sken..

2009-02-18 @ 19:54:45
URL: http://monnell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sticka sockar till mig sen vettja :) puss

2009-02-18 @ 21:10:37
Postat av: Helena

Dom är härliga dom där ljuslyktorna. Själv har jag 3 st "orangefärgade". Det ser precis ut som hjortron =) Ha en fin dag!

2009-02-19 @ 10:50:06
URL: http://sugarnspice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0