Påskfynd

Idag var jag till Kupan på lunchen. Förra gången så fyndade jag en glöggkaraff med ställning så jag tittade förbi idag igen när jag var i närheten. Nu hade de tagit fram påskpynt och genast föll jag för en tupp och en höna.
Hönan har jag varit sugen på att köpa tidigare men det har inte blivit men för 30 kr var det inget att fundera på.



Tuppen i plåt har jag aldrig sett något liknande förut men jag föll som en fura och de tog bara 25 kr för den.



Så nu har jag lite nytt till påsk att pynta med.
Stickningen går framåt och jag har stickat ca 7 cm igår så ikväll. Så ha en bra kväll nu väntar min stickning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har en utmaning att hämta hos mig!



Kram Malin

2009-02-19 @ 22:27:03
URL: http://modern2a.blogspot.com
Postat av: Åsa

Härliga påskfynd !!

Ha en trevlig helg :-))

2009-02-20 @ 08:17:21
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Nilla

Vilka superhäftiga prydnader, jag gillar dom skarpt.

kramiz lilla/ systeryster

2009-02-20 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0