Ny kategori

Jag har lagt in en ny kategori som jag kallar skulle vilja ha/önskelista. Här har jag tänkt samla olika saker som jag skulle vilja ha i mitt hem. Just nu är jag inne i en period där jag hittar både ett och annat som jag tycker är snyggt eller praktiskt. Att önska kostar ingenting och bara för att jag gillar en sak så innebär det inte att jag kommer att köpa det.
Först ut får bli golvlampan Foto som jag har suktat efter ett tag. Så här ser den ut


Bild från Zero

Lampan finns även som bordslampa och som spotlights och i olika färger men det är den vita golvlampan som jag vill ha. Vi har en på jobbet och varje gång jag passerar den så kan jag inte låta bli att titta på den. Den har dimmer och flikarna är ställbara så att man kan rikta ljuset. Jag skulle vilja ha den i vardagsrummet som läslampa.

Idag har det kommit ännu mer snö och det är fortfarande kallt ute. Så det blir att kura ihop i soffan och tända några ljus. Har spacklat på fönsterfodren som vi satte dit i går och det måste torka till i morgon då det är dax för slipning och den första strykningen av färg.  Så ha en bra måndagskväll.


Kommentarer
Postat av: K

Du är så duktig som gör sånt på kvällarna , själv har jag ingen ork;)

Ha en mysig TVkväll!

Kram!

2009-02-09 @ 20:05:10
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

Ang garnet så finn det på Kvantum , men störst urval hade de i "hålan" B (väster om oss;)

ha de!

2009-02-09 @ 20:48:32
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Annah

Håller med dej om dessa lampor! Riktigt coola!

Kram ANnah

2009-02-09 @ 21:16:23
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

frän lampa, att du orkar hålla på hela tiden, jag och gubben har inte ens fått upp de två våderna tapet som behöver upp i hallen eftersom vi har tagit bort städskåpet som stod där.

2009-02-10 @ 02:29:39
Postat av: Malin

En perfekt kategori att hänvisa släkt och vänner till inför födelsedagar eller andra firanden :)

2009-02-10 @ 23:41:32
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0