Redan torsdag

Dagarna går så fort nu när man jobbar hela dagarna. Skolan har börjat om så vi är åter tillbaka i vardagsrutinerna. Under denna vecka har vi haft fikagäster och varit på surströmmingsfest. Fast jag är född och uppvuxen i norrland äter jag inte surströmming utan jag äter varmkorv eller köttbullar med barnen. Det var min lillasyster yster som ordnade festen för vi systrar med familjer, mamma och pappa med respektive samt min moster och morbror som är här uppe och hälsar på. Det är så roligt att träffas och det blir mycket prat och skratt. Jag glömde ta med mig kameran så jag kunde visa er hur fint hon hade dukat. Men jag kan visa hur det såg ut förra året när jag kom ihåg att ta med mig kameran se här.



Det här är sista månaden jag jobbar 90 % nästa månad blir det heltid för min del. Men lugnar det ner sig så går jag ner till 90% igen. Men nu är det full fart mot helgen, så ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0