Mina loppisfynd

I söndags åkte jag och maken iväg på loppis och vi kom inte tomhänta hem. Det första jag hittade var 12 st gamla LP-skivor från ungdomensdagar 100:- för alla dessa skivor. Jag har inte hunnit lyssna igenom alla ännu men de flesta har jag spelat under veckan.



BoneyM skivorna var roligast att lyssna på för där kända jag igen alla låtar. Det är inte bara en timme man har dansat till dessa låtar.

Nästa fynd betalade jag 40:- för.



Den saknades elsladden men tack vare min pappa så har vi en sådan nu så den går att använda. Jag har tänkt att ha den när det ska serveras mycket kaffe eller varmglögg eftersom det är en värmeslinga i. Men först och främst så får den stå framme och vara dekorativ. 
 
Det var mina fynd så vi får se om vi hinner med någon till loppis i år. Ha nu en fortsatt bra vecka för nu är det full fart mot helgen.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilken cool o annorlunda grej! Verkligen dekorativ :-)

JAg har inte varit på loppis på länge så jag börjar få abstinens ;-) Men om 2 veckor e det dax för Lions loppis här i Lomma där vi bor. Längtar!

2009-08-13 @ 23:06:21
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt med alla gamla skivor jag önskade mig en skivspelare förra julen för att kunna spela mina gamla skivor på. Jag fick en från Clas olsson som man både kan spela cd-skivor på och med usb-minne samt radio och Lp-skivor.

2009-08-16 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0