Lite nytt i garderoben

Sov länge i morse efter en vaken natt med magont. Jag får magknip om jag äter för mycket sötsaker och igår blev det tydligen för mycket lördagsmysgodis ajaj. Nu håller det på att gå över äntligen jag lär mig aldrig. Det är likadant med kakor eller annat som innehåller för mycket socker.

Under veckan som gått har jag varit och inhandlat lite nytt i garderoben. Det blev en stickad klänning från KappAhl och ett par stövlar från den nyöppnade affären Scorett.



Har även skickat in en beställning på HM. Det är roligt att titta på kläder igen efter att man bara har ägnat sig till huset och byggnationer det senaste 1,5 året. Under den mest hektiska byggnationstiden har det inte varit många klädinköp. Nu är jag på väg ut till maken för att stapla ved. Vad det gäller vårat husbygge så har vi gjutit två trappsteg i helgen. Nu fattas det bara ett till. Bilder kommer senare när det sista trappsteget är klart. Ha en fortsatt bra söndag.


Kommentarer
Postat av: YEENN

härligt med lite nytt inför hösten.har inte haft tid att kolla än, skönt med en stickad klänning

2009-08-23 @ 20:53:54
Postat av: Linn

Ja, vi har det verkligen helt underbart! :)



Vilken fräsig dryck behållare du hittade på loppisen, jag hade tänkt åka dit igår, men hela familjen sov alldeles för länge för att hinna vara med på alla fynd...



Snygga skor, har själv ett par som påminner mkt om de där.



Kram!

2009-08-24 @ 16:13:40
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0