Vad är på gång?

Jag vet inte vad som är på gång men igår var jag helt slut. Tog mig inte för någonting när jag kom hem igår. Jag hade lite känningar mot bihålorna och var allmänt urlakad. Idag är det bättre men det kanske beror på att jag har halvdag idag och slutar kl 12.00. Eftermiddagen har bjudit på solsken och jag har hängt ut årets första tvätt på torkning. Just nu sitter jag och väntar på att maken ska grilla klar så att vi får äta.  Ännu har vi inga blommor som blommar i trädgården så det blev en  bukett med rosor till helgen. Så här ser veckans bukett ut i ljustgult, blommorna i mitten är från förra veckan.



Imorgon väntar en dag med risdragning och trädkapning inför kommande majbrasa.

Som svar till Sofie: Pallen är köpt på Duka men det var en utgående vara så jag vet inte om de har kvar den i sortimentet.

Kommentarer
Postat av: stora syster yster

Jag tycker alströmerian är så fin har några knölar från i fjol som jag nu satt i jord så jag hoppas den kommer upp men den är röd. Vi har också grillat i helgen och suttit på altan och ätit för första gången.

2009-04-25 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0