Nu är påsken slut

Sitter här och önskar att man vore ledig i några dagar till, det vore inte så dumt för helgen har gått så fort. 
Fredagen tillbringades i Piteå tillsammans med släkten. Det blev mycket mat, pussel och andra sällskapsspel med många skratt och psykningar.  Det blev sent innan jag och dottern åkte vidare hem till henne i Luleå. Efter några timmars sömn åkte vi vidare till Ikea i Haparanda. Nu fick jag reda på varför det inte gick att beställa den 35 cm djupa garderobsstommarna de ska nämligen utgå ur deras sortiment. Så jag fick tag i dem två sista stommarna ( skulle ha haft en till men det fans inga kvar). Tyvärr så var alla hyllplan slut så det fick bli trådbackar och de med hyllplan med fack istället. Något som också var slut var lådfronterna som jag ska ha det fattas två lådor till vårat dressingroom så jag får nog beställa efter dom. Så här börjar det att se ut med lådorna som jag fick tag på.



Vi var hemma vid 18.00 och efter middagen var man ganska slut så det blev en tidig kväll. Söndagen (påskdagen)  var det strålande sol så vi passade på att sitta ute och njuta av solen tillsammans med maken syster med familj. Något som jag pysslade på med utomhus är att göra vattenrännor i gruset för att leda bort allt vatten till diket. Det tycker jag är roligt man blir som barn på nytt. Idag har det också varit soligt ute så vi har varit ute stora delar av dagen. Det syns att man har fått lite sol på sig man hettar i ansiktet när man kommer in. Jag har sett tre svanar som flög över huset idag så jag hoppas det är ett bra tecken på att nu har våren kommit och att det är slut me

Kommentarer
Postat av: Malin

Så den storleken är på utgående? Synd att du inte fick tag på alla tre stommar som du behövde. Hoppas det löser sig ändå.



Kram Malin

2009-04-16 @ 08:01:02
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0