Skåp montering

Igår var det den stora skåp monteringsdagen. Lilla systeryster var här på förmidagen och satte ihop stommarna till sonens skåp. Det ska täcka en vägg från golv till tak och ska rymma alla hans filmer.



Det blev tydligen ett skåp för mycket så vi får hitta på något med det senare. Det är ett 128 cm högt skåp.



När jag kom hem så började jag sätta ihop stommarna till skåparna i vårat sovrum. Det ska också täcka en hel vägg med ett hål för TV. 





I skåpen ska mina böcker få plats.

Herr Duracell håller på med att lägga golven han har nu börjat på vardagrummet.



Idag ska jag städa ur köket så att han kan fortsätta lägga där sedan. När golvet är lagt ska köksbordet och stolarna in.
Jag längtar det börjar närma sig inflyttning. 

Idag är det en stor dag för E som fyller 15 år och moped så jag vill bara säga grattis på födelsedagen. Vi kommer imorgon och firar för det var visst tjejfest ikväll.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Å

Säger som Mulle meck ; " Snyggt byggt !!!!"

Bra med mycket förvaring !

Ha en trevlig helg !!

2008-09-27 @ 09:14:09
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

nu går det undan. Här har vi fullt upp gubben är i prag och jag ska jobba i helgen och barnen har som vanligt sporter hela helgen, så det är till att fixa skjutsar hela tiden både lör och söndag är det matcher i luleå. Tur att B fått körkort för hon har redan fått hjälpa till för att få dom små på deras aktiviteter. Har i går varit och handlat 16 perenner på bryggmans för dom hadde utförsäljning 8st för 100kr. ska göra om rabatten där ullviden står. Finns en del som jag är less där. Hur är det skulle du vilja ha mästerroten? den är ju dekorativ som bladväxt och särskilt om man har något större fält där de kan få bre ut sig

2008-09-27 @ 10:37:33
Postat av: K

Avundsjukan är stor hos grannen;) Över all praktisk och snygg förvaring. Kanske man kan hyra in sig i ett skåp=)

Ha en bra helg!

Kram!

2008-09-27 @ 10:38:00
URL: http://husetpabacken.blogg.se.
Postat av: Annah

Det ser ju alldeles strålande ut!

Kram Annah

2008-09-28 @ 08:32:02
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0