Tvättkorg och lådor

Igår kväll satt jag och ritade på hur jag vill att garderoberna ska se ut. Eftersom vi inte ska ha dörrar på garderoberna så handlar det om inredning. Det är så roligt att sitta och planera så att man får det bra, praktiskt och snyggt. Det är Ikeas Pax stommar med inredning som vi kommer att köpa. Något som jag redan har köpt sen tidigare för att ha i dressingroom/walkin closet är en tvättkorg och lådor. Dessa har jag förvarat på jobb2 i ett förråd som jag har fått låna medan vi håller på men nu är det dax att börja ta hem saker. Jag passar på när det är jag som kör så man kan packa bagaget fullt.  Idag fick tvättkorgen och lådorna följa med hem. 



De är alla mörkbruna med en ljusare sömn. Tvättkorgen är köpt på Mikabo och lådorna som är i två olika storlekar är köpta på Hemtrevnad. 

Det var allt från mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Körde förbi huset idag. Kul att se det från en annan vy. Hoppas allt är bra med er. kramizar lilla systeryster

2008-10-09 @ 16:12:27
Postat av: Sandra

bli kul att komma hem i helgen och se vad som hänt! måste även få se din ritning! pusspuss

2008-10-09 @ 20:00:42
Postat av: Anonym

snygga lådor, tänk den som hadde ett dressingrom

2008-10-09 @ 21:06:47
Postat av: david

länge sen man kikat på bloggen men nog syns de att de har hänt en HEL del! ser i alla fall kanoners ut och slutresultatet lär väl bli ännu bätre



lycka till med resten nu!

2008-10-09 @ 23:08:55
Postat av: Karina

Jättefina! Och supersnyggt golv!!

2008-10-10 @ 11:49:43
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: Annah

Så kul att fåbörja med allt piff! Det blir så fint!

Ha en skön helg!

Kram Annah

2008-10-10 @ 21:47:03
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0