Stökar och pysslar

Medan gubben håller på att spackla golvet i tvättstugan så håller jag på att packa in saker i huset. Här ser ni hur han ligger på golvet i den blivande tvättstugan.




Imorgon ska jag rolla på fuktspärren gummikletet som jag kallar det. Då är det min tur att ligga på knäna.

Nu börjar det vara dax att tömma husvagnen så vi kan plocka ner förtältet så det har blivit några rundor med saker. Men det är inte bara husvagnen som ska tömmas utan även ladan, magasinet och garaget. Kan visa hur dotterns rum börjar se ut nu när jag har hittat igen ett överkast och Emmafotöljen har kommit på plats.





Fortfarande fattas det lister och foder men det känns inte så akut ännu så det får vänta. Imorgon har hon sin första tenta i fysik de har haft någon dugga tidigare så jag håller tummarna på att det ska gå bra. Redan på tisdag är det dax för nästa tenta då är det matte. Så hon kommer inte att komma hem i helgen vilket är första gången hon inte är hem någon dag på helgen. Men efter tisdagstentan så är dom lediga i några dagar så då kommer hon istället. 

Jag har även lagt in en hel del nya kategorier men har ännu inte hunnit ändra de tidigare inläggen om ni skulle gå in på någon där det är tomt så håller jag på och ska ändra lite. Det var allt från mig idag.


Kommentarer
Postat av: Karina

superfint. Fotöljen ser härlig ut. Måste fråga, vad är det för golv ni har lagt in?, det mörkbruna, ni verkar ha det i vardagsrummet också( eller va de nu är för rum) Ha de gott!

2008-10-23 @ 18:54:56
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: K

Det blir kanonfint!

ni kämpar på bra!

kram!

2008-10-23 @ 19:25:52
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Åsa

Snyggt !!!!

Trevlig helg :-))

2008-10-24 @ 08:03:29
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Grattis! Du vann tävlingen med adventsstaken från Munka. Mejla mig Din postadress så skickkar Munka vinsten direkt till Dig! Trevlig helg! //Pethra & Mikael

2008-10-24 @ 11:33:51
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0