Förtältet

Idag har vi tagit ner förtältet. Vi hann innan snön kom i alla fall.



Nu är bara golvet kvar jag vet inte vad vi ska göra med det. Det är ett isolerat nåtat trägolv som är betsad och lackad.



Dottern är hemma hon kom i tisdags och kommer att åka tillbaka på lördag. Jag satte hon och hennes kille att karva ur pumpan så här blev resultatet. Pumpan har redan idag stått och lyst upp middagsbordet.



Jag var på en blomsteraffär för att köpa lite blommor till helgen men hittade inget där som jag blev sugen på så imorgon blir det att besöka en annan blomsteraffär. Det var allt från mig i kväll.

Kommentarer
Postat av: K

Fin pumpa!

ha en trevlig kväll!

2008-10-30 @ 19:50:09
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Känns det inte lite konstigt att packa ihop eran bostad som ni haft i så många månader?

Idag har jag och barnen varit och hälsat på stora systeryster. Det blev lite shopping på stan. Synd att du jobbade, hade en plats över i bilen.

Kramizar/ lilla systeryster

2008-10-30 @ 20:12:25
Postat av: Razzel

Ni kan ju använda golvet som en liten, liten dansbana i sommar! ; )

2008-10-31 @ 20:32:02
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: najjo

Häftig pumpa =)

2008-11-01 @ 15:01:44
URL: http://najjo.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

frän pumpa. Nilla storshoppade på stan och jag hittade ingenting, hittar inget just nu som faller mig i smaken.

2008-11-02 @ 16:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0