Årlig kontroll

Idag har jag varit på den årliga läkarkontrollen som vi har på jobb1.  Med tanke på hur vi har ätit i sommar med mycket grillat, hämtmat , snabbmat och lite prommenader så var frågan hur ligger jag till? Resultatet var bara positivt att dom funderade på vad jag har gjort. Viktmässigt har jag gått ner kolesterolvärdet har sjunkit till 4,61 och alla andra värden är bara bra. Så att bygga hus är tydligen något att rekomendera för att  få riktigt bra värden. Jag tog den årliga influensasprutan och hoppas på att man inte ska få den stora förkylningen. Det kliar på armen där de tog sprutan så jag hoppas jag inte ska känna av sprutan som förra året för då fick jag feber efter någon dag. Idag har jag även fixat till dotterns rum men det är långt ifrån klart.



För övrigt tävlar jag om den fina ljuslyktan Juleboda som går att vinna i en tävling på inredningsbloggen .

Sen är jag nyfiken  det öppnar en ny inredningsaffär här i Skellefteå som heter Sedoo där Doris var förut är det någon som har närmare info om denna butik. Det står heminredning, presenter , textil m.m på skyltfönstret men vad innebär det? Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: K

Fint rummet blir!

Ny butik..hmm , det var då nytt för mig.

Ha en bra helg, och ät gott med gottsamvete=)

kram!

2008-10-17 @ 22:14:14
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Annah

Ny butik! Det hade jag ingen aning om. Måste absolut spana in den vid tillfälle.



Ha en skön helg!

Kram Annah

2008-10-17 @ 22:19:41
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så skönt det ska bli att krypa ner där på lördag, första natten i det nya rummet! puss

2008-10-17 @ 22:48:09
Postat av: Karina

oj, va mycke ni gör. Det går fort fram, roligt att läsa. Härlig tapet! ha en fortsatt trevlig helg!

2008-10-18 @ 21:32:58
URL: http://karrekarras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0