Spegel, spegel på väggen

Nu har äntligen spegeln på taoletten kommit upp och överskåpen. Så nu kan man stå och fixa till sig framför en spegel.



Nu håller vi på med att få klart runt fönstrerna i köket och vardagsrummet. Gubben har satt dit fönsterfoder och nu spacklar vi och slipar för att få klart så att det går att börja måla imorgon. Jag har även plockat fram symaskinen och börjat med att sy gardiner.  Tyvärr har jag en som gärna hjälper till att ligga och pressa tyget. Både när man syr och stryker. Ni kanske gissar vem det kan vara med hjälp av bilden.



Det var allt från mig i kväll, ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Å

Önskar dig en trevlig kväll !!! :-))

2008-11-17 @ 20:17:10
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Nilla

Snyggt jobbat. Det blev jättebra i badrummet. Hoppas att allt är bra med er. Kramizar/ lilla systeryster

2008-11-17 @ 21:55:54
Postat av: Annah

Supertjusigt!

Kram Annah

2008-11-18 @ 08:05:47
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Jag kan tänka mig att han är en flitig hjälpreda, dom brukar ju vilja vara som mest med en när man inte alls har tid. Jag ska strax fara på step in och träna eftersom jag fått en provvecka av gubben, kan inte förstå vad han menar med det. Började i går, var förbi korpen förra veckan där jag har ett femtonkort som jag aldrig använt på ett år, för att inte få så mycke träningsvärk den här veckan.

2008-11-18 @ 10:46:44
Postat av: Nilla

Heja stora systeyster 1 Hoppas inte träningsvärken är alltför plågande. Kramizar till er båda storasystrar/ lilla systeryster

2008-11-18 @ 15:00:15
Postat av: Lena

Snyggt ni fått i badrummet. Flitens låga lyser märker jag :)

2008-11-19 @ 19:21:29
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0