Nackspärr

I går fick jag en förfärlig nackspärr så att jag har nästan inte kunnat sova. Så det första jag gjorde kl 8.00 var att ringa massören, jag hade tur han hade ett återbud så jag fick komma dit 1,5 timme senare. Så både gårdagen och dagen har inte varit så effektiva vad det gäller fix här hemma. Nackspärren kommer av att jag halkade till när jag gick genom stadsparken och gjorde då ett plötsligt ryck, är väll lite känslig fortfarande sendan mitt fall för någon vecka sedan. Men nu är låsningen borta så det ska bli bättre. När jag kom hem så väntade tre inredningstidningar i postlådan och jag som hade köpt BoBedre också så nu har jag mycket skön läsning när jag vilar. Inte dumt alls.



Gubben har varit ledig idag så nu har han lagt in de flesta bänkskivorna det är bara bardisken som fattas. Så här ser köket ut nu.



Men som ni ser så fattas det en hel del fortfarande men det är på god väg så till jul ska köket nog vara klart.
Ha nu en bra fredagskväll jag räknar med en tidig kväll för min del.

Kommentarer
Postat av: Razzel

Ha ha du är ju värre än mig! -När det gäller tidningar alltså! Jag satte mig förra helgen och annullerade alla mina prenumerationer. Jag har så svårt att motstå alla erbjudanden så ibland är det bäst att säga upp allt och börja om igen... Men det finns ju lösnummer också... -har just nu en osprättad Lantliv framför mig..

2008-11-21 @ 20:52:35
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Åsa

Härligt mycket läsning !!!

Köket blir verkligen jättefint !

Må så gott :-))



(Hoppas nackspärren släpper )

2008-11-21 @ 22:36:10
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Annah

Härlig helgläsning!

Hoppas du ska krya på dej nu!

Kram ANnah

2008-11-22 @ 15:47:38
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Hoppas du är bättre i nacken. Du måste nog köpa skor med bråddar som du halkar nu för tiden, du kanske önskar det av dina systrar nu när det närmar sig din födelsedag. Du har redan upptäkt tidningen bobedre annars hade jag tänkt visa dig den eftersom jag fått en kasse med gamla inredningstidningar där den bla var med och jag tyckte det fanns mycke snyggt där.

2008-11-24 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0