Dukning

I kväll kom dottern hem med två av sina klasskompisar (läsgruppen). Så det blev att duka upp till middag ( jag tycker det är roligt). Till middag blev det flygande Jakob något som de flesta tycker om. Nu fick jag använda min vinst för första gången adventsljusstaken från Munka Sweden. Så här såg det ut ikväll...







Annars har jag försök färdiställa saker som är påbörjade men inte klara här hemma. Jag längtar tills vi får bänkskivorna så att köket ska bli någolunda klart. Vaknade redan kl 4.00 på morgonen och har varit vaken sedan dess så jag räknar med en tidig kväll eftersom jag inte är värdinna så kan jag gå och lägga mig tidigare. Ha nu en bra kväll och helg.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad fint du hade gjort. Hoppas middagen blev lyckad. Hos oss blev det husmanskost fast det var lördag. Kramiza/lilla systeryster

2008-11-16 @ 08:01:49
Postat av: K

Jättetjusigt!

Nästa gång du är vaken så där tidigt kan du få vara barnvakt om du vill;? Heheheh, skojar bara, .

Ha de gott!

2008-11-16 @ 11:55:30
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Annah

Så tjusigt du ordnat det!

Kram Annah

2008-11-16 @ 21:35:39
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0