Grundarbete

I dag var det morsdag och jag fick en underbar present av mina kära barn. Det var ett presentkort på masage med varma stenar på Vila. De vet nog att jag skulle behöva lite omvårdnad nu när man håller på så mycket. Så det är bara att boka tid, jag hoppas att  det finns någon lämplig tid i veckan. Ska förbi min egen mamma först i morgon när man är till stan. Har hunnit rensa lite till i rabatterna så nu börjar det se lite bättre ut. Vad det  gäller rivningen så är det grunden vi håller på att göra i ordning så att vi kan fylla med granulering innan gjutningen. Nu är även skorstens resterna rivna det blev ett stort dammåln när dom åkte omkull. Här sitter min lilla gubbe i sin traktor med grävarmen på. Han har ofta ett leende på läpparna när han kör sin grävskopa.

image108 

Veckan som kommer har jag ett måste och det är att fixa iordning studentskyltar. Det är dottern som tar studenten som tur är har vi redan köpt balklänning, skor, väska och en klänning till studenten. Så vi får se vad det blir mer i veckan som ska göras.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Bor det inte en liten pojke i alla vuxna karlar som vill köra grävskopa? Vad kul att du får gå på massage, det kan du behöva efter allt slit. Tråkigt nog kan jag inte titta på när systerdotter går på balen för jag kommer att vara bortrest då. Jag hoppas att ni tar massor med kort. Karamizar/ lilla systeryster

2008-05-27 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0