Äntligen hemma igen

Idag kom dottern tillbaka från Göteborg där hon har varit och spelat i en stor innebandycup. Det gick bra för laget de tog sig till finalen. De förlorade finalmatchen mot ett lag från Schweiz. Det är bra jobbat tjejer.

image50

Foto från Göteborg Cup

Det är skönt att ha hela familjen samlad igen. Hoppas nu bara på bättre väder. Imorgon kommer dom och kopplar ur bredbandet och installerar det igen provisoriskt på ett annat ställe för ett halvår, så jag hoppas att det ska fungera efter det. Annars blir vi utan både internet och tv. Så jag håller tummarna. Ha en trevlig kväll nu börjar House strax han vill jag inte missa.
.  


Kommentarer
Postat av: stora systeryster

gratullera kusinen från oss.

2008-05-07 @ 00:29:18
Postat av: Nilla

Vad kul att det gick så bra. Man blir lite nostalgisk, jag och gubben har ju också varit med i den cupen för typ 14 år sen!!! kramar från lilla systeryster.

2008-05-07 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0