Studentbalen

Idag är dagen för den stora studentbalen. Jag slutade tidigare idag för att följa henne till frissan,  jag la mig inte i hur frisyren skulle göras utan det är något som dottern får bestämma.  Hon fick byta om där för det blev ont om tid. Så här blev resultatet.


Foto privat

Sedan bar det av ner till Bonnstan för fotografering.


Foto privat

Där väntade några andra par. Som tur var tog jag flera kort där för att få dom på bild när dom skrider in på balen var omöjligt. Det var så mycket folk och jag är för kort för att se ovanför och ta några bra bilder. Här är dom i bilkön på väg in på området.


Foto privat

Att få köra en sådan här bil är något som dom gärna gör fler gånger. Så nu får man hoppas att dom har en trevlig och minnesvärd kväll. 

Kommentarer
Postat av: K

Vad fina de var!

Vi har också några kort på dem, (så säg till om ni vill ha fler=)

Ha de gött!

2008-06-03 @ 21:16:58
Postat av: pia

suck vad fina...

2008-06-03 @ 22:40:52
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ååå så fin hon var, jag önskar att jag varit hemma och sett henne. Skicka en hälsning från Nyköping.

Kramizar/lillasysteryster

2008-06-04 @ 21:10:14
Postat av: stora syster yster

kul att se hur fina dom var. Jag och bea försökte ta oss till havsbadet för att se dom som skulle på balen här, stod i bilkö 1.5 timme. Bea gick i väg så hon fick se lite mer.

2008-06-04 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0