Massage med varma stenar

I dag utnytjade jag presentkortet jag fick till morsdag. Jag var och fick massage med varma stenar. Helt underbart jag behövde det verkligen. Tydligen har jag blivit lite sne i höften och måste försöka få gå till någon som kan dra det rätt innan det förvärras. Blev kvar idag också efter jobbet för ikväll var det sommarfest på jobb1. Vi håller på att bygga om där och nu börjar man se slutet. Så i kväll var det fest så dom rspektive skulle få se hur fint vi har fått det på jobbet. Maken kunde inte komma ikväll heller så jag blev själv. Eftersom vi bor en bit utanför stan så blev det inge vin till maten idag heller så att man köra hem. Det blev ingen stadsfest för min del känner inte för att vara ute och frysa närmanär lite krasslig.



Hade en timme att fördriva på stan idag så det blev två nya halsband var av den ena var på rea perfekt. Jag brukar inte bära så mycket smycken förutom ringarna och halsband. Nu är det en dag kvar till semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0