Golvbrunnar

I dag har jag varit och hört mig för gällande golvbrunar till duscharna. I det nya huset skulle jag vilja ha en avlång ränna längst mot väggen i våran dusch och en i hörnet i barnens. Våran (min och makens) dusch har tre väggar och kommer att ha en dörr. Barnens dusch är i hörnet och kommer att ha duschdörrar som går att vika innåt.



Bilder från Blûcher och Unidrain

De jag vill ha är tyvärr mycket dyrare änn dom andra. Kunde inte motivera att vi skulle ha dom dyrare som jag gillar mera utan jag får vara glad att det ändå blir sådan här golvbrunnar med tanke på priset.  Fördelen med dessa är att man kan ha stora plattor på golvet för lutningen blir ut mot väggen och inte mitt i duschen. Man står inte på brunnen och det blir lite lättare att skrapa tort efter när man skrapar ut mot väggen. Det blir till att beställa i morgon om vi ska ha dom innan semestern. Annars har halsen spökat lite och jag känner mig lite kraslig det är väll det blöta och kalla vädret som har stält till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0