Shopping

Idag var jag in till stan och jobbade en stund. Passade på att gå genom stan när jag skulle gå mellan mina arbetsplatser.  Kunde inte låta bli att titta in på några av mina favoritbutiker i stan. När jag kom in på ena av dem så hade de 20% på allt i butiken och då måste man ta sig en närmare titt på vad som finns. Det blev bl a film att sätta på fönstret som insynsskydd. Det har jag tänkt att vi skulle ha till vårat badrum så det blev perfekt. Sen blev det en tavla och en till väggdekoration det finns två olika och jag köpte den ena. När jag komm hem senare ångrar jag att jag inte köpte båda så det blir till att ringa och fråga om de kan lägga av den andra till mig. Jag hoppas för då ska jag beställa efter en sak till dem som jag har sett. Det är bara synd att man inte kan använda det nu utan fynden får ligga kvar i påsar tills huset är klart. Så det blev ingen shopping i Stockholm utan man får gå här hemma i stan tydligen om jag ska hitta något.



Foto på en blomma från Mosters trädgård.

Kommentarer
Postat av: Å

Härligt med shopping :-))

Å vilken vacker blomma !

2008-07-17 @ 12:45:17
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0