Kan man få för mycket ljusstakar ?

Sitter här hemma och väntar på att barnen ska komma hem efter skolan. Själv slutade jag kl 12.00 vilket jag brukar göra på torsdagar. I vanliga fall är det veckohandling och städning som gäller men idag blev det sängen en timme eftersom jag hade svårt att sova i natt p g a min förkylning. Nu är det bara en dag kvar till julledigheten, jag längtar.
Idag fyller jag år och har fått min första present som är från maken. Jag har tur att fått en sådan händig  att man kan göra en ritning på vad man önskar så tillverkar han det. Det här är min födelsedagspresent från gubben.



Det är en adventsljusstake för stora blockljus.



Jag hade först tänkt att sätta julstjärnor runt men de var för höga måste i så fall ha mini julstjärnor. En annan tanke var julgransbollar men jag tror att den ska få vara som den är i år och till nästa år kanske jag pyntar den mer. Han gjorde inte bara en utan fem stycken så det kan nog bli en present till någon annan eller kanske en i varje fönster i vardagsrummet. Vi får se hur det blir med det. Ha en bra torsdagskväll så här 6 dagar före jul.

Kommentarer
Postat av: Åsa

På din fråga om man kan få för många ljusstaka så svarar jag Nej !!!!

Särskilt inte om de är lika fina som din.

Jättesnygg !!!!

Må så gott !( Krya på dig ! )

2008-12-18 @ 17:32:42
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Att han är händig vet man ju, men det här var ju lysande (hihi ordvits). Så himla fina!!!

2008-12-18 @ 19:31:56
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Annah

Vad kul att du saknat mej då jag inte hunnit till datorn!

Men oj vad det hänt mycket hemma hos er! Jag blir verkligen imponerad!

För många ljusstakar.....nej det går inte. Vilken snygging han gjort till dej, jag tänker mej att man kanske skulle kunna ha t.ex. kaffebönor i den då det inte är jul.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Annah

2008-12-19 @ 22:26:55
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: karina

Grattis, grattis. Superfin present du fått!

2008-12-20 @ 20:19:22
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: Nilla

Den blev ju supersnygg!!! Jag vet nog någon som skulle kunna tänka sig önska en sån när hon fyller år ;)

Hoppas att du känner dig bättre nu. Kramizar/lilla systeryster

2008-12-21 @ 11:39:06
Postat av: stora systeryster

Väldigt snygg, du vet någon som fyller år i mars som skulle kunna tänka sig en liknande. Hälsa J att han lyckats igen

2008-12-22 @ 10:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0