Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse från två av mina favorit bloggar nämligen Ljuvliga hem och Huset på backen.



Reglerna är när man har fått en sådan är:
1. Vinnaren ska sätta loggan på sin blogg.
2.Länka till personerna som man har fått utmärkelsen av.
3.Nominera minst 7 andra bloggar.
4.Länka till de bloggar som man har nominerat.
5.Lämna ett meddelande till de bloggar som man har nominerat.

De två som nominerade min blogg är de första som får tillbaka utmärkelsen.
1. Huset på backen min granne K
2. Ljuvliga hem Anna
3. Mina rum Erika
4. Bygg och inred
5. Bara mitt lilla hem
6.Fyra rum och en alkov
7.Tapeter och teak
8. Anniebo
De som jag nominerar är bloggarna jag tittar in till dagligen. Det här är ett sätt att tala om att man gillar deras blogg.
Jag skulle ta itu med det här för någon dag sedan när jag fick dom men det har varit lite fullt upp de senaste dagarna. Så jag hoppas jag ska hinna med att göra ett inlägg då och då nu framöver.

Kommentarer
Postat av: K

Tusen tack för det!!Nu blir jag glad =))

ha en bra afton!

Kram!

2008-08-28 @ 16:25:53
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Karina

Åh, tack! Kikar in hos dig också ofta. Jepp, flyttat, det ska gå att lämna kommentar, pia hade gjort det såg jag. Du markerar namn/webadress. Har inte kollat upp allt , hastgjorde ett nytt konto på typ 10 min så jag har inte koll på det än..kram

2008-08-28 @ 19:59:29
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack så mycket ! Kan bara säga detsamma , jag gillar din blogg och kikar in nästan dagligen :-))

2008-08-28 @ 21:14:16
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0