Stengolv

Idag har jag varit och beställt stengolvet som vi ska ha till hallen, toaletterna, tvättstugan och uterummet det blev inte det stengolvet som var planerat utan en annant ( det är samma golv i alla rum). Det golv som var planerat kunde först levereras om 10 -12 veckor tidigast vilket innebär efter läggning och innan golvvärme får sättas på (ca 6 veckor till), innebar att vi är framme vid nyår.  Nu blev det istället ett svartare golv som fanns på lager så vi får det redan nästa vecka. Tog kort i morse på prov ex:et innan jag åkte iväg på jobbet men sonen har raderat bilderna så ni får vänta med att få se vilket golv det blev till senare.
Jag har även hittat toalettstolarna som jag vill ha.Tidigare var jag inne på att vi skulle ha vägghängda för städningen skull.  Men har senare ändrat mig och har istället valt en rakare design mot vägg.  Toalettstolen jag föll för blev en klar segrare när jag fick veta att den som har designat toastolen är en Skelleftebo Nils Arvidsson.

En annan segrare är växterna mot garaget som har överlevt allt kapande och lagrande mot väggen. Bra kämpat.


Kommentarer
Postat av: Å

Frodiga växter ! Att de sen är tåliga gör ju inte saken sämre :-))

2008-08-06 @ 07:56:37
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Det kan man kalla växtkraft!

2008-08-06 @ 20:24:27
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0