Söndag

Nu är det slut på ännu en vecka och vi närmar oss hösten och vintern. Vi håller på med olika saker så det är som inget som är helt klart. Men vi har satt gips i alla sovrum på väggarna men inte i taket. Takplåten på den befintliga byggnaden har kommit så ena sidan är lagd men inte den andra. Tyckte det var så tråkigt att visa bilder från bygget så jag har tagit kort på våran katt Bobby istället.



Här har han gömt sig bland blommorna.






Han har en sådan mjuk päls och han vill gärna gossa. Dottern har varit hemma en stund idag hon har fullt upp i Luleå med nollningsveckans alla aktiviteter. Annars är det som vanligt med slit och släp. I mogon kommer både min pappa och lilla syster hit och ska hjälpa till. Lilla syster ska få börja spackla och slipa. Snart blir det till att börja se sig om efter tapeter. Det är då det roliga börjar så jag längtar. Det var allt från mig för ikväll återkommer i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Å

God kväll ! Det var inte vi du såg , våran Pv är inte svart (Å inte blank heller.....)

Ha en bra vecka ! :-))

2008-08-24 @ 20:04:40
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Såg att iverns lampa lyste hos grannen i morse, när jag klev ut på farstukvisten.

Angående Bobby så kan han har skaffat sig vita slingor här hos mig igår, då jag målade . Han var väldigt kärvänlig;)

Ha en bra vecka!

Kram!

2008-08-24 @ 20:15:55
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: karina

va mysig kisse. Tyvärr har jag ingen häst just nu, sålde henne i våras men grannen har. Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-08-24 @ 20:16:29
URL: http://byggoinred.blogg.se/
Postat av: stora systeryster

vad bra att pappa och syrran kan hjälpa till.

2008-08-25 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0