Ömmande kind

Sitter här med en öm kind och funderar på vad jag ska göra för lämpligt jobb ikväll som inte dammar så mycket. Varför jag är öm och svullen beror på att jag har varit och tagit bort två leverfläckar på kinden. Så jag är bedövad sydd och på det hela sitter ett plåster som ska sitta i ett par dagar. Stygnen får jag ta bort om 7 dagar. När jag var klar på lassa for jag för att göra bort veckohandlingen och jag tyckte folkt tittade lite väl mycket. De ska nog fundera vad jag har gjort för något. Annars håller vi på som vanligt det har kommit lite mer saker bland annat har vi fått upp innerdörrar.



Så här ser handtagen ut som jag har valt till de släta dörrarna.



Det är ganska stor förändring från att vi tidigare har haft avlutade spegeldörrar, antika och tunga till släta lätta dörrar.

Har även varit och tittat på tapeter och kakel idag. Torsdagar jobbar jag bara halvdag fram till kl. 12 och då brukar jag försöka göra olika ärenden. Men jag väntar lite till på att ta beslut eftersom det skulle komma massa nyheter senare i höst.
Ha nu en bra kväll det är dax för att laga middag. Ps jag talade i ett tidigare inlägg om att jag funderade på tre olika lampor ovanför matrumsbordet men maken har idag haft sönder ena lampan så nu står det mellan två lampor. Återkommer om vilka det är när det är dax att välja.


Kommentarer
Postat av: jenny

lät inge kul med en ömmande kind. Snygg ytterdörr ni har. Kram/jenny

2008-08-28 @ 19:05:25
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: K

Ajaj...

Ett litet tips gå in på medaljong.blogg.se, hon visade var man kunde få tag på billiga tapetprover hemskickade ,om man ville.

Jättebra tycker jag, ska själv göra det.

Kram!

2008-08-28 @ 21:23:44
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Anna H

Eländes också! Inte lät det speciellt skönt detta med din kind! Hoppas du kryar på dej snart!

Förresten.....snygga handtag!

Kram Annah

2008-08-28 @ 21:50:22
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej mamma!

Lisa hälsar och säger att det ser ut att bli bra!

Det tycker jag också! Snyggt med dörrarna, får testa dom imorn! Kram Kram

2008-08-29 @ 14:04:33
Postat av: Minigrisen

Va snygga handtag ni har valt! Inte kul med kinden - tog bort ett levermärke från handen, och stygnen gjorde att det såg ut som en mosad spindel! Rys!

2008-08-29 @ 20:42:54
URL: http://minigrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0