Lördagkväll


Idag har det varit bra väder men vi har inte jobbat utomhus som vi brukar när det är bra väder utan vi har haft fullt upp inomhus. Det har isolerats och satts upp spånskivor. Gubben var och köpte en till skruvdragare så att vi får fler batterier det behövs nu när det är mycket att skruva. Jag har inte tagit något kort  på hur det börjar att se ut innomhus utan det får jag visa imorgon. Nu är det även bestämt vilka handtag med olika tillbehör vi ska ha till ytterdörrarna. Jag har besökt den affären och lånat handtag för påseende tre dagar i rad. Jag platsade nog på deras lista över veliga (petiga) kunder med beslutsångest över ett par handtag. Men jag vet när dom väl sitter så sitter dom där, man byter sällan handtag på ytterdörrar.   Har även köpt bänkbelysningen till köket så det kan jag också stryka från listan. Innerdörrarna är också klart det blir vita släta dörrar från Dooria samma märke som ytterdörrarna.  Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad härligt stor din klöver har blivit. Har ingen sådan så då vet du vad jag är sugen på.

2008-08-18 @ 00:29:30
Postat av: stora syster yster

oj vad härligt stor din klöver har blivit. Har ingen sådan så då vet du vad jag är sugen på.

2008-08-18 @ 00:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0