Födelsedagsfest

Idag har det inte hänt så mycket på hemma fronten för min del. Har varit kvar på jobbet för att fira en som har fyllt år. Tog med mig kameran för att ta lite fina interiör bilder från mitt jobb . Jag fotade flitigt och fylde minnet skulle bara
ta ett kort till på fotöljerna och lampan som jag gillar. Täkte om jag tar bort någon annan bild så ryms det, så jag tog bort ett kort trodde jag. Men det visade sig att jag hade raderat alla andra bilder, så interiörbilderna får bli en annan dag. Men jag kan visa vad jag bara skulle ta som sista kort. Nu hoppas jag på bättre väder så att man får lite gjort här hemma, allt går så mycket lättare när solen skiner.

image9

Kommentarer
Postat av: susanne

as snygga fotöljer och lampa förstår att du gillar dem.Fint ni har/kram

2008-04-09 @ 21:41:50
URL: http://angelsusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0